Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
Tags
regulamin

Regulamin
#1
WITAMY NA REGIONALNYM FORUM UŻYTKOWNIKÓW PASMA 11m !!!!

§ 1. Ogólne.

1. Regionalne Forum Cb służy do prowadzenia dyskusji oraz wymiany poglądów na temat cb radia oraz tematy wiążącze sie z nim . Nie może być jednak platformą do prowadzenia jakiejkolwiek agitacji, reklamy i walki religijnej , politycznej lub jakiejkolwiek innej.

2. Obowiązują ogólne zasady moralne, dobrego wychowania i taktu wobec każdego uczestnika forum. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów czy obrażanie innych użytkowników.

3. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administratorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.

4. Nick służący do zarejestrowania się na forum nie może być obraźliwy czy wulgarny, nie może to też być adres strony www. W podobnym stopniu dotyczy również avatarów używanych przez użytkowników.

5. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić na PW Administratora forum zastrzeżenia, co do decyzji podejmowanych przez niego i przedstawić swój punkt widzenia.

6. Jeśli po takich konsultacjach Administrator nie zmienił swojego zdania - jego decyzja jest ostateczna i nie podlega dalszej dyskusji.

7. Avatar użytkownika nie może być o treści erotycznej , obraźliwej w stosunku do innych userów oraz naruszającej ogólne zasady etyczne .

§ 2. Użytkownicy

1. Regionalne Forum stworzone jest dla operatorów Cb radia 11m . Przykro Nam ale konta userów chcących
" sprawdzić radio " NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE .
Konta Userów , którzy przez 7 dni od momentu zalogowania się nie przedstawią się pozostałym w PRZYWITALNI zostaną automatycznie usunięte
Pozostali userzy rejestrując się - zobowiązują się do przestrzegania regulaminu.


2. W przypadku stwierdzenia , że jeden użytkownik występuje pod kilkoma nickami, wszystkie jego konta zostaną usunięte - a jemu uniemożliwiony dostęp do forum.

3. W przypadku utworzenia nowego konta z tego samego adresu IP, jest to możliwe tylko w przypadku domowników korzystających z tego samego komputera. Adresy e-mail muszą być inne. Warunkiem jest powiadomienie administratora o takim fakcie poprzez PW.

4. Do komunikacji pomiędzy dwoma użytkownikami forum służą PW (Prywatne Wiadomości). W szczególności wszelkie spory osobiste nie mogą być załatwiane na forum publicznym.

5. Uwaga !! Nieaktywne konta userów będą automatycznie usuwane po upływie 6 miesięcy od daty ostatniego logowania !!!

6. Warunkiem korzystania z Forum jest zarejestrowanie się przez użytkownika z podaniem niezbędnych danych wymaganych przez formularz oraz uzupełnienie profilu . Dane niezbędne do komunikowania się z użytkownikiem przez administrację forum [adres e-mail] muszą być prawdziwe.

7. Użytkownik może w swoim profilu umieszczać dowolne avatary, podpisy/sygnaturki, oraz zdjęcia pod warunkiem, że nie stoją one w sprzeczności z innymi punktami regulaminu, oraz nie pogarszają czytelności i wyglądu strony. W szczególności dotyczy to również zbyt dużych, lub "agresywnie" animowanych grafik.

8. Użytkownik który zarejestrował się na forum zobowiązany jest do uzupełnienia swoich prawdziwych danych w profilu , inaczej konta fikcyjne bądź też profile o nie uzupełnionych lub uzupełnionych w sposób niewłaściwy danych zostanie ostrzeżony , jeżeli nie dostosuje się do ostrzeżenia - konto zostanie usunięte .


§ 3. Tworzenie nowych tematów i pisanie postów.

1. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum spamu, postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym, związanych z pornografią, używkami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa autorskie lub prawa innych osób itp.

2. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety, używanie wyrazów niestosownych (brzydkich) częściowo edytowanych (kropkowanych), obrażanie innych użytkowników, wywoływanie awantury lub pisanie postów które mogą urazić innego usera bądź spowodują rozpoczęcie kłótni , będzie to natychmiast moderowane a wobec userów będą wyciągane konsekwencje .

3.Jeżeli podajesz linki do strony www, najpierw sprawdź czy działają oraz czy nie łamią licencji które są chronione prawami autorskimi. Wklejając link robisz to na własną odpowiedzialność.

4. Zanim utworzysz nowy temat sprawdź czy już takiego nie ma na forum i czy zakładasz go w odpowiednim dziale . Umieszczanie takich samych tematów w różnych działach , powtarzających się oraz pisanie postów nie na temat jak i nie wnoszących nic do tematu jest niedopuszczalne i będzie automatycznie usuwane do kosza przez moderatora .

5. Dla osób początkujących w tematyce forum istnieje dział "Pytania , Porady". Ale najpierw zalecane jest korzystanie z opcji "szukaj" i "czytaj" .
Pisanie w innych działach jest możliwe tylko na tematy nie związane z problematyką podstawową.

6. Pisząc na Forum:

a) nie używaj tylko dużych liter – nikt nie lubi, gdy się na niego krzyczy,

b) przy pisaniu postów dbaj o estetykę wyglądu i kulturę języka polskiego.

c) staraj się pisać zgodnie z zasadami języka polskiego, jego gramatyką i ortografią.

d) nie pisz postów niezwiązanych w żaden sposób z tematem rozmowy oraz postów o treściach typu "zgadzam się z przedmówcą" itp. lub zawierających same emotikony.

e) nie nadużywaj możliwości wstawiania w tekst emotek. Kilka pod rząd to już duża przesada.

f) kolor czerwony jest wyłącznie używany przez administratora.

g)Nie kopiujemy zdjęć i postów z forum , celem wklejenia na inne fora ,bez  wiedzy i zgody ich autora


7. Jeżeli chcesz dopisać lub dodać coś do własnego posta używaj do tego funkcji Edytuj, zamiast pisać jednego pod drugim.

8. Niedopuszczalne i zabronione jest kopiowanie / screenowanie informacji z forum  , publikowanie i podawanie informacji [lub w szczególności cytowanie tekstów pochodzących z forum] na innych stronach bez konsultacji z administracją .

9. Przyznawanie punktów „pomógł” nie jest obowiązkowe i nie zmuszaj użytkowników Forum do ich wystawienia.

10. Admin/Moderator może temat zablokować lub usunąć temat/posty, a użytkownik łamiący regulamin otrzymać ostrzeżenie/bana lub zostać automatycznie usunięty . Administrator ma prawo również do usuwania nieetycznych i obraźliwych treści zawartych w profilu użytkowników .

§ 5. Ostrzeżenia i Bany.

1. Użytkownik może otrzymać pisemne upomnienie w formie dopisku pod postem, który jest niezgodny z Regulaminem lub w formie prywatnej wiadomości (PW).

2. Za niestosowanie się do uwag moderatora, zostanie udzielone ostrzeżenie.

3. O zdjęciu ostrzeżeń i banów decyduje administracja.

4. W przypadku drastycznych wykroczeń lub niedostosowania się do wcześniejszych upomnień administracji osoby winne zostaną zbanowane w trybie natychmiastowym.


§ 6. Shoutbox i Czat .

1. W ShoutBoxie zabronione jest spamowanie oraz obrażanie innych użytkowników , które poskutkuje wyłączeniem możliwości pisania lub ogólnym zablokowaniem dostępu do SB.

2. Ban w ShoutBoxie można dostać niezależnie od pozostałej części forum i nie skutkuje zablokowaniem konta w głównych działach.

3. Czat jest stworzony do pisania bez cenzury  , można w nim pisać do woli ,  Lecz zabronione jest imienne obrażanie użytkowników tego forum oraz wszczynanie awantur co poskutkuje zablokowaniem pisania .

§ 7. Reklama na forum i ogłoszenia typu kupię/sprzedam.

1. Umieszczanie na forum linków i informacji dotyczących reklam usług i produktów oraz stron komercyjnych, jest możliwe jedynie w postaci płatnych banerów uzgodnionych z administracją forum.

2. Administracja forum może udostępnić nieodpłatnie miejsce na reklamę instytucji lub akcji charytatywnych (Pajacyk, Caritas, Czerwony Krzyż etc.), oraz instytucji non-profit.

3. Użytkownik może zamieścić informację o dowolnej niekomercyjnej, prowadzonej przez siebie stronie www w swoim profilu.

4. Reklama innych stron, a w szczególności forów prowadzonych przez użytkowników, może być zamieszczana jedynie na zasadach wzajemności - poprzez wymianę i umieszczenie linków lub banerów w podpisie oraz stopce forum.

5. Administracja zastrzega sobie możliwość usunięcia w dowolnym momencie konta usera , jego postów  a także reklam promujących treści niezgodne z prawem, dobrym obyczajem oraz stojące w sprzeczności z zasadami niniejszego regulaminu.

6. Forum nie jest portalem ogłoszeniowym.

a) rejestracja tylko w celu napisania ogłoszenia o kupnie/sprzedaży jest niedopuszczalna, a takie konto może zostać bez uprzedzenia usunięte.
b) ogłoszenie, jeśli jest pierwszym postem użytkownika na forum, może zostać bez uprzedzenia usunięte.
c) konto użytkownika traktującego forum jako medium do publikacji swoich ogłoszeń, zostaje zawieszone lub usunięte.

§ 8. Inne.

1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian i interpretacji powyższego regulaminu.

2. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działalności forum, a w szczególności spowodowane przez osoby trzecie jak i z przyczyn niezależnych.

3. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości